positivt tänkande

pratade med palmisen på facebook. Hon var stolt över mina framsteg med att krama golvbrunnen, jag som annars har svårt att dela dricksglas med någon jag känner. "Inget ont som inte har ngt gott med sig sa palmis". Nu kan du ju tom sitta på golvbrunnen och duscha om du vill. "  Då kom jag på att om jag bryter bägge armarna+  ett ben och inte kan torka mig själv så kan jag sätta mig på golvet i duschen och duscha bort allt bajs, himla bra! När vi diskuterade det scenariot för nån vecka sedan hade jag få alternativ eftersom jag tyckte att det kändes äckligt att sitta i duschen. Alternativet DÅ var att stå på ett ben och snurra runt för att bli helt ren, ingen långsiktig lösning eftersom det skulle bli otroligt ansträngande för den ensamma benet. Som sagt: Inget ont som inte har något gott med sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0