nyduschad

Jag var very much a smelly cat. Försökte köra något variant på underarmarnadusch igår men det hjälpte inte så mycket. När man har blivit opererad, legat i en golvbrunn, svettats och mått illa så kommer man inte långt med en "blaska tvål och vatten dusch" så imorse gjorde jag slag i saken och körde en riktig dusch. Jag använde t.o.m. duschtvål och schampo (det gör jag bara vid väldigt speciella tillfällen i vanliga fall). Är nöjd med resultatet måste jag säga. Per är också väldigt nöjd för han slipper hålla sig på det två meters avstånd som svettlisa krävde innan duschen. Sjukt nöjd med att jag inte svimmade det minsta. Jag gör framsteg varje dag.

Kommentarer
Postat av: -loa

Kongobrallorna är mycket, mycket snyggare än svartisen...

2010-06-20 @ 08:42:35
URL: http://roslagsstoppet.blogspot.com
Postat av: lisa

loa: tack, får man tro syrran så är de ungefär på samma nivå:-)

2010-06-20 @ 14:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0