ny grej = ny blogg

Livet flöt på lite väl bra för att jag skulle kunna blogga om det, därför slutade jag blogga på ekensnya. Jag hade det helt enkelt för fucking bra för att kunna skriva om det :-) Nu rök korsbandet förra veckan och därför känner jag att det kan vara en idé att börja skriva igen. Framförallt som en del i mitt sorgearbete, för att bearbeta och för att hålla koll på min egen rehab. Vet ärligt talat inte om den här bloggen kommer bli speciellt underhållande, man kan säga att jag skriver mer för min egen skull än för er som läser och redan där spricker prylen med att underhålla. Yadayada...vill ni hänga med mig på min väg tillbaka så är det bara att haka på! Om ni kan , jag kommer nämligen köra utav baraaaa h-ete!!!! NU KÖR VI FUCKERS!!!!

Kommentarer
Postat av: Dragan

Kör på fucker! :) jag följer dig.. du kan inte bli av mig. i'm the aligator ;)

2010-06-08 @ 15:01:20
Postat av: Breding

Klart man vill följa din väg tillbaka!



Kör på nu Eken! Du är en kämpe.



DU BEHÖVS!!!!

2010-06-08 @ 15:07:16
Postat av: ek

tack Breding, vilket support du är!!!! Dragan: NU KÖR VI!

2010-06-08 @ 17:03:13
Postat av: jompilicious

hej,

hur kvalificerar man sig till att bli ekens bollkastare?

tacksam för svar blötpuss/ jompi

2010-06-08 @ 19:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0