Nu händer det grejer!

En vecka sen operation ganska precis just nu. Har varit hos sjukgymnasten idag och hör mig själv säga: "men fan va kul!!!!!! " När sjukgymnasten säger att vi kan sätta en vikt på benet så det blir mer motstånd när jag ska jobba med att lyfta det. Det kom från hjärtat och av bara farten, jag blev så entusiastisk av att få "stegra" träningen. Tycker det är ballt hur man anpassar sig, för tre veckor sen hade jag samla känsla när vi skulle spela 3-zoners på träning, nu får jag den av att lyfta 1 kilos vikter. Det är ballt. Gick igång lite på viktgrejen så jag frågade johan om jag kunde köra det här hela dagarna om jag hade en vikt hemma. Hela dagarna var inte okej men 4 ggr/dag 3x10. Har hittat en butik som säljer vikterna också, jag är tydligen inne i ett flow. Dessutom fick jag okej för att köra med strömapparaten på lårmuskeln, det fick man inte heller göra hela dagen men ett par gånger är lugnt. Ja, det är mycket glädje idag! Jag känner mig tacksam över mina sjukgymnaster, Karin är kanon och nu Johan som backup när Karin är iväg, ja det är guld..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0