nu är jag på gång igen!

Känns bra att jag har fått tillbaka kraft igen. Aldrig mer citodon, det var verkligen inget partypiller. Nu känner jag mig motiverad igen. Jag är inte ivrig än men jag känner att jag kan bli om jag ger det ett par dagar. MMSade den härbilden till sjukgymnasten nu ikväll med texten "jag kan böja mer än 90 grader, cykel imorrn? förutsatt att jag känner mig pigg i övrigt. Fick tillbaka: bra att du mår bra men jag vill ha ytterligare en rapport INNAN du sätter dig på en cykel imorrn så tar vi beslut då. Morsan, du behöver inte vara orolig, jag kommer inte sätta mig på en cykel om jag inte känner att jag har kraften och ork i kroppen, då ligger jag kvar hemma och käkar kanelbullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0