mitt livs första eller kanske andra

jag har precis fått mitt livs första eller kanske andra goodibag! Alltså jag vet inte om ni hänger med här nu och hajar vad som håller på att hända men hur j-a bloggigt är inte det? a det är sjukt, sjukt är det. Nu fick jag det ju inte direkt hemskickat eller riktat till mig utan för att jag var på en sponsorgrej men ändå. Sen kanske man inte kan kalla det goodiebag när det är massa reklamprylar för företag som inte sysslar med den prylen som man får. När jag skriver nu inser jag att det här egentligen närmre de klistermärken man fick när man var liten och ringde runt till företag och frågade om man kunde få några reklamgrejer. Jaja, hursom, det var ett sånt himla bra innehåll i den här.
1) Neccessär som ni ser på bilden. Jag har ingen neccessär, jag har alltid bara kört fryspåse med min tandborste och ja min tandborste helt enkelt. Precis vad jag behövde. + att den är så stor att jag får plats med tandkräm Också!
2)Multiscarf. Den färgglada ni ser på bilden, preeeecis vad jag behöver när jag kutar i skogen i höst.
3) Biobiljetter. Hur bra är inte det liksom?
4) Vattenflaska, svettband, golfbollar+ ett arband som man ska ha när man löper med ett fack för ngt mindre, typ nyckel. Hur bra är inte det? Jag brkar iofs aldrig ta med mig nyckel när jag går utanför dörren men så innebär det å andra sidan att jag ofta blir utelåst så jag tror att det här armbandet med nyckelhållare kan gynna mig. Golfbollar har jag alltid tyckt varir roliga även fast jag inte spelar golf och vattenflaska, hörrni vem dricker inte vatten , well IIIII DO!!!
Ja det är helt galet det här. + att jag fick sympatier och glada tillrop, pratade med trevliga människor som gav energi. Vilken positiv kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0