midsommar

Midsommar på landet med fint väder, fantastisk mat och trevliga människor. Jag kan liksom inte dras med, ingenting känns kul. Sitter uppe i soffan och kollar VM. VM är min räddning för att det ska vara "godkänt" att sitta uppe i mörkret, hade känts beigt om jag hade suttit häruppe och glott text-tv eller nån gammal film som jag har sett 27 ggr. Hade känts lite roligt att trycka i sig hela godisskålen men det vill jag inte heller jag är skadad och inaktiv.
Man väljer sitt tillstånd sägs det. Hoppas jag kan börja välja ett annat snart.

Kommentarer
Postat av: Dammis

Enligt Andreas så är text-TV Guds gåva till mänskligheten så det hade du inte behövt skämmas över! (Han kollar ibland text-TV via internet...)

2010-07-15 @ 21:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0