just nu:"vad har ni gjort då?"

Jag och sis har hängt i soffan och kollat fotboll hela eftermiddagen. Nu kom per hem och ställde frågan:

-Jaha, vad har ni gjort i eftermiddag då?
Jag blir alltid småsvettig när den frågan kommer eftersom jag oftast inte har gjort något som någon annan har nytta av men idag kunde jag stolt svara:
- Vi har bytt till rena lakan!!
Tyvärr var jag liite för ivrig i svaret = per blev misstänksam och ställde följdfrågan:
- Va? varför har du gjort det? det har ju inte du gjort på 5 år!
och då var jag tvungen att släppa ett ärligt svar, jag behöver rena lakan för att minska infektionsrisken under operation. Fan att det alltid ska vara tanken som räknas.

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag är ungefär samma, bidrar för fasiken aldrig. Men om Peter frågar vad jag har gjort under heeeela dagen, då brukar jag svara skiiitlångsamt "jaaaag haaaaaar taaaaagiiiiit fraaaaaam kyyyyyyyckliiiingeeeeen uuuuuuur fryyyyyyyseeeeen sååååååå aaaaaaatt viiiii (fast det blir ju han som gör det sen...) kaaaaaan laaaaaagaaaaa deeeeeen tiiiiiill miiiiiddaaaaaag" Då har han liksom tröttnat för hundra år sen och bryr sig inte om att kontrollfråga mer. :-)

2010-06-15 @ 22:12:47
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: ek

haha...fan va kul, skrattar högt! den stilen ska jag testa..långsaaaaaamt snaaack. skönt, nu kan jag somna med ett skratt, tack! :-)

2010-06-15 @ 23:00:21
Postat av: Gunsan

Hahaha... Ni två e ju hysteriska! :)

2010-06-16 @ 07:24:37
Postat av: jennie

Kanske hysteriska, Gunsan, men ändå verklighetsbaserade. Inte så mycket glamour, mera real life sambo liksom. Och det är ju fasiken så mycket roligare (även om den drabbade sambon kanske mest blir irriterad, men å andra sidan är man ju sambo för att man gillar varandra och några små hemmafrumissar ska de väl kunna ta)! ;-)

2010-06-16 @ 22:17:02
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Gunsan

Hysteriskt roliga menade jag ju såklart! :) Jag skrattar varje dag när jag läser era bloggar.

2010-06-17 @ 13:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0