ingen bild

fick aldrig med mig en bild från morgonens drama så jag kan inte bjuda er på det. Ska försöka måla upp så tydligt jag kan genom texten. Går och lägger mig illamående, hackar tänder och lite snurrig. Vaknar vid 9 och känner mig svag, ont i knät och lite skakig, vill kräkas. Sätter mig på toaletten och känner hur det börjar snurra. Vaknar av att jag ligger på det skadade knät i duschen med den där j-a kanten som gör att vattnet inte rinner ut från duschen i mitt lår. Känner att det gör ont och tänker vart är jag?varför gör det ont? Jag borde inte ligga på knät! Jag har svimmat så jag hamnade med överkroppen i duschen och underkroppen vid toaletten. Huvudet i höjd med golvbrunnen men jag skiter liksom i det för att jag mår så risigt. Då får jag sms av torbjörn vår tränare :
-"vart ligger jag i VM-tipset"? Jag svarar fortfarande liggandes med huvudet i brunnen som jag i vanliga fall inte klarar av att stå på för att jag tycker brunnar är äckliga "Inte läge just nu , jag har svimmat i badrummet, återkommer när jag har tagit mig upp". Får tillbaka direkt: "hur kan du skriva sms om du är avsvimmad?". För att jag svimmade med mobilen i handen, jag är inte svimmad just nu men jag ligger fortfarande på golvet. svarar jag. Får tillbaka: Vad händer?Är per hemma? och sen ett sms: Hur kunde det hända? och då lackade jag till ordentligt och svarade: HUR DET KUNDE HÄNDA? JO, det ska jag förklara för dig: man opererar sitt knä och sen kommer man hem och käkar 8 citodon om dagen och 3 penicillin och man mår j-igt illa. Man känner hur det börjar snurra och man sätter sig på toaletten sen vaknar man upp när man ligger i duschen och har ont. Precis så går det till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0