hey ho

Klädd för operation...Pers grymma hodie (får jag låna, jag är ju skadad) och kgfc brallorna för att påminna mig om vart jag är på väg.
hey ho nu kör vi fuckers! Jag är fortfarande inställd på worst case= att de hittar ngt konstigt på huden så att jag måste vänta med operation. Om jag väl blir opererad att jag vaknar med ett ben och de står där och skakar på huvet. Händer det ska jag hitta mig ngn handikappidrott och sen ska jag bli bäst på den. SÅ, nu har jag skrivit ner det, ifall motivationen tryter kan jag bara kolla tillbaka på bloggen. "njut av ruset" skrev jane och jonna. Ska försöka men är rädd att jag kommer ha svårt att njuta när jag vet att jag får satans ont efteråt. Det är nog lite därför som jag har svårt med hela drog-prylen, jag vill liksom att man ska kunna lida först och sen ha det skönt, för få drogsaker som funkar på det sättet, eller det är inget som jag vet men jag misstänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0