håller på ett projekt

Eftersom jag har varit väldigt bortkopplad från bloggen senaste 3 timmarna , det är ni inte vana vid va efter senaste veckans 24/7 uppdatering, 23 inlägg/ minut, så känner jag att jag måste komma med en förklaring. Eller det k'ner jag egentligen inte, mer att jag känner att jag vill komma på anledningar till att berätta vad jag gör. SÅ eftersom ni tjatar och tjatar så: Jag håller på med ett projekt idag. Coolt va? Svincoolt. Alla stora bloggare håller på med projekt + det känns väldigt bra att det inte är ett projekt som heter korsbandsrehab utan att det är ett riktigt litet , eget projekt. Så om det inte kommer så många uppdateringar idag så beror det med största sannolikhet på att jag pular med projektet. Bara så ni vet. Projektjobb. Så nu vet ni. Om ni undrar. Projekt.

Kommentarer
Postat av: jennie

Du är allt en riktigt storbloggerska, du! Först droppar du något mystiskt om ett viktigt projekt och sen berättar du inte vad för projekt. Cliffhanger! Very much storbloggare, alltihopa, faktiskt.

2010-06-22 @ 21:01:01
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

tack jennie, i learn from the best, har nog sett hur man ska lägga upp det ;-)

2010-06-23 @ 11:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0