Glömde en godbit

Ganska sent igår, ungefär i tid med tårtan så låg jag med fotbollsträningskläder och mitt vita bandage runt knät och såg väldigt sunkig ut i soffan. Jag blev så jädra sugen på tårtan och sa "men ååå chokladcrisp OCH bär!!! Per hörde du? Fy faaan va gott! Men vad gör de med allt som blir över? Hajar du de kommer käka resterna av tårtan till brunch imorrn? fy faaan va gott!!!!!!  Då började Per prata om hur de hade kommenterat mig om jag hade varit på bröllopsfesten.
Ja här ser vi då Lisa Ek , fotbollsspelare i Göteborg. Om ni lade märke till henne under middagen så såg ni att hon åt väldigt lite av maten. Nu ser vi henne vid desserten och då skrapar hon bildligt talat inte bara sin egen tallrik utan även sin bordsgrannes. Lisa gillar godsaker hon . Ja här ser ni henne igen, hon har spillt lite choklad på sin dräkt men det verkar inte bekomma henne det minsta. Sen gestaltar Per en person som är på jakt efter bröllopstårta och samtdigt glufsar i sig av desserten smackandes och lite som en gris.  Jag skrattade högt åt det här tills jag insåg att det var precis så jag hade sett ut om jag hade varit på bröllopet. "HÖRRNI, finns det något mer av den 250 kilos tårtan eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0