färskopererad och på droger

Jag tror att jag kommer bli aggressiv den dagen jag börjar med droger. Jag kommer aldrig att bli den där "roliga typen" eller den "avslappnade fnittriga", jag kommer bli den j-igt förbannade tjejen på droger. Här bjuder jag på ett bildbevis. Jag känner mig tacksam för att ni har bjudit mig på så många peppande kommentarer och så mycket omtänksamhet så därför vill jag nu ge tillbaka. Bilden är på mig efter uppvaket. Håll till godo, den här har ni förtjänat!!! Lägg märke till det torkade salivet vid underläppen.. to all you kids out there, dont do drugs!!!

Kommentarer
Postat av: jennie

Mycket charmigt, intorkat saliv är ju en härlig idrottsklassiker så det passar dig! Och schampoohatten i andra inlägget är ju inte att förringa, mycket läckert! :-) Kul att se att du mår så bra att du kan internetta lite, känns lovande. Kramkram!

2010-06-16 @ 16:41:56
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: helene

Jag tycker att du ser cool ut. Men jag har ju alltid varit svag för droger :) Försökte förklara för några indiska utvecklare på kontoret hur synd det var om dig och hur grym du är på att kämpa och komma vidare. Det gick sådär. Korsband på hinglish :S Ja, men iaf så hejjar vi på dig. Stor kram!

2010-06-16 @ 16:49:05
URL: http://helene.hjelmvik.se/blog
Postat av: ek

haha...sant, tänkte inte på det, den riktige elitidrottaren har ju ständigt intorkat saliv. fasen jag känner att det börjar bli läge för mig att dra några inlägg i din blogg, inte bara läsa, skratta för mig själv och sen inte kommentera. :-)helene: cool? fick ett sånt moment nu "när man vet att ens vänner tycker synd om en". Pratas det om mitt korsband i indien, sick!!! tack hjälm, känns himla kul att ha dig med mig!!! kram till er båda

2010-06-16 @ 19:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0