en rutten knäskål, joman tackar...

Imorrn ska jag plocka stygnen på knät. Känns spännande att få se vad det är som finns därunder stora plåstret. Jag har svettats en del under de senaste två veckorna så jag har inga förväntningar på att det som finns där under ska vara någonting i närheten av fräscht. Tvärtom kommer jag nog känna mig ganska nöjd om inte hela knäskålen är på väg att ruttna bort. Jenny tyckte att jag skulle ta av det ikväll så att de kunde få se redan nu hur resterna av mitt högerknä såg ut. "det är ju ändå bara 13 timmar kvar , säg att det gick upp i duschen". Jag bedömde att det var risky med tanke på att ett ruttet knä utan plåsterlapp troligtvis behöver någon form av rengöring som jag inte är kapabel att ge. Lägger upp en bild på det äckliga, söndertrasade knät imorrn.... sleep tight fuckers och tack för att ni är inne och läser och kommenterar!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

urk, hade också ett sånt där skabbigt plåster! som tur var fick jag byta det efter bara några dagar mot små plåster. skööönt!

2010-06-30 @ 17:21:03
URL: http://whirl.se/korsband
Postat av: johanna

skriv nått nytt, mår illa av den där rubriken, rutten knäskål..

2010-06-30 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0