den dåliga lilla kryckhopparen

Nu är det kyla som gäller...
Är ensam hemma med uffe så jag har ingen skjuts-man att tillgå. Ville till gymmet och köra ett pass (gäller att passa på nu när man kan röra sig, efter operationen lär det bli dödens tråkigt och stilla). Tänkte att det blir ju svinbra, jag kan hoppa krycka från centralstationen och tillbaks, det är ju inte så långt, kan jag göra av med lite energi också. Eller hur...det blev 45 minuters kryckohoppande totalt och däremellan ett gym-pass. När jag hade hoppat genom centralstationen, alltså inte ens kommit ut ur terminalen insåg jag att jag helt har felbedömt min egen kryck-hoppar-förmåga. Jag trodde jag var bra, det är jag inte. När jag har ombyte och duschgrejer på ryggen skulle jag vilja säga att jag tom är en usel kryck-hopperska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0