dagens "man vet att man är på väg att bi mindre handikappad..."

Ni som följer mig vet att jag kan vara en smula disträ men idag tog jag ändå priset.
När vi hade käkat lunch på stan  skulle jag testa att köra bil för första gången efter operationen. Reser mig från bordet och börjar gå mot bilen, när jag har kommit halvägs får jag den här "jag har glömt något-känslan". Tittar mot bordet där vi satt, scannar som jag brukar, ingen mobil eller plånbok kvar, nyckeln i fickan. Men vad står där lutade mot en stol? KRYCKORNA! jag visste väl att det var nåt. Går tillbaka och skrattar mot de som sitter vid bordet bredvid,
- "haha, jag glömde viss de här". Hoppar tillbaka till bilen men känner mig lite löjlig över att jag plötsligt måste hoppa när jag gick relativt obehindrat utan kryckorna 10 sekunder tidigare, öppnar bilen, kastar in kryckorna på passagerarsidan och kör iväg.

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahaha fan va komiskt!



2010-06-29 @ 08:24:15
URL: http://befring.blogg.se/
Postat av: sis

i know, det är för att vi är familj som vi tycker att det är kul, samma humor:-)

2010-06-29 @ 17:22:27
Postat av: Angela

Haha, sjukt kul! Gott att du håller humöret uppe.

2010-06-30 @ 18:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0