om att behöva prestera när man är skadad- ett misslyckat test

Morsan kommer inte bli nöjd nu...Per gjorde tydligen ett test på mig i helgen. Han ställde fram dammsugaren i hallen innan han åkte iväg till sthlm på släktträff. Han ställde den så att jag var tvungen att passera den varje gång jag hoppade ut i köket. Testet gick ut på att se om jag reagerade som en normal människa, dvs flytta på dammsugaren och ställa in den i städskåpet  eller om jag noterade och reagerade som en onormal människa= hoppa runt den varenda gång jag skulle på toa eller till köket. När per kom hem efter lite mer än ett dygn förklarade han testet för mig. Först blev jag förbannad för att han tvingade mig att prestera utan att jag visste att det var ett test. Om han ska testa får han ju säga till innan annars är det inget riktigt test. Sen kände jag att den reaktion snarare förstärkte min position som parets "onormala människa" och då började jag grina istället och snyfta fram  "men jag är ju för faaan skadad!!!" Jag är mitt inne i ett fucking trauma, mitt korsband är av Per, Det är av!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0