bra tänk

vaknade imorse och kände att den här dagen tänker jag inte lämna lägenheten. Bra mentalt tänk, förutsätta att dagen kommer bli risig men det är lite så jag jobbar nuförtiden. Men så har jag per som är väldigt bra och som på ett smart sätt frågade om jag ville följa med till valhalla och "träna mentalt" genom att titta på hans träning. Han vet hur han ska fråga och bara sådär gick förmiddagen från att vara kass till riktigt bra. Fick energi av att andas valhalla luft och nu ska jag faktiskt ta mig ner till träningen för att köra överkropp när de andra spelar futebol.

Kommentarer
Postat av: emelie

hej! ville bara säga att det ska bli väldigt spännande och intressant att följa din väg tillbaka till fotbollsplanen! jag opererades själv för ca 3 månader sedan och hoppas att det blir lätt fotbollsträning igen efter sommaruppehållet! :)

2010-06-21 @ 18:54:52
URL: http://whirl.se/korsband
Postat av: Lisa

Men va roligt emelie! Ska följa dig på din blogg.kul att du har sammanställt massa korsbandsbloggar också:-) Kämpa på, snart tränar du fotboll igen! Lisa

2010-06-21 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0