att leva med mig

Att leva med mig är inte lätt. Att leva med mig när jag är korsbandsskadad skulle jag kalla "en riktig utmaning". Därför är per bra, han gillar utmaningar. Eller det är inget jag vet men jag hoppas att han gillar utmaningar för annars ser det mörkt ut. tjing pax för uffe om per inte gillar utmaningar. (yes, en dokumenterad paxning)
Imorse:
Jag: vakna,vakna, vi åker om 20 minuter! (sägs med inlevelse som om jag ska föda vårt första barn)
Per: va? vad händer, vart ska vi åka? om 20 minuter?
Jag: TILL TRRÄNINGEN!! Jag vill vara där 30 minuter innan och ladda och vi börjar 9! (jag kan inte köra bil eller teoretiskt sett kan jag det men jag kan inte bromsa eftersom det är höger knä som är skadat)
Per:  jag kör dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0