ooops...

Jag är ju så förbannat disträ. Var hos sjukgymnasten idag på eftermiddagen. Tränade i 1,5 h och sen åkte jag hem. Kl.17.30, dvs ett par timmar senare skulle Jenny i laget dit och köra rygg. Jenny som för övrigt har stenkoll på allt och ofta tvingas ha stenkoll på allt inte bara för sig själv utan även för mig. Nu får jag ett sms av jenny med texten:
Jaha och vems styrkeprogram hittade vi här då???!!moahahaha....
och sen den här bilden:
Jag skrev tillbaka: Va konstigt, någon måste ha tagit ut det från lådan med alla patienters program och lagt det bland vikterna. Och sen "kan du lägga det i lådan där det ska vara?". Svar direkt: Tur ändå att det inte var telefon eller nyckla. O Vad tror du? givetvis redan i ditt fack:-) Hon är bra jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0