ooops igen!

Igår när jag skulle boka hotell till min och Pers vistelse i italien (som han fick av mig i 30 års present) så uppstod det problem. Jag skulle kolla på våra flyg e-tickets för att se när exakt i kom fram och då inser jag att jag liksom inte har några. Letade igenom hela min mejl, hela företagets mel och kollade mina kontoutdrag- inga tecken på att jag har bokat in oss på en resa till italien om en vecka. Nähä. Jag som verkligen, verkligen hade för mig.
Ringer i smått panik-tillstånd till per och säger "Våra biljetter är borta!!!! Efter noga detektivundersökning upptäcker vi att jag nog inte alls har bokat några flygbiljetter till italien, jag har bara trott att jag har bokat. Som tur var fanns det biljetter kvar, dessutom kunde vi förlänga vistelsen en dag eftersom jag har skadat knät och ändå inte kan springa i skatås med laget. Hade det inte funnits biljetter kvar hade jag suttit i deep shit kan man säga. deeeeeeep shit! Fantastiskt ändå att det alltid ordnar sig så bra......

Kommentarer
Postat av: E

Var har du tagit vägen?? Bloggen var ju så kul!

2010-08-17 @ 10:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0