här vare klippt

Idag vart det äntligen klippt! Jag har haft en 7 cm lång råttfärgad (cendre;-)  utväxt och dessutom 7 cm okontrollerat vuxet hår på sidorna eftersom jag rakade dem sist jag klippte mig. Nu är det nyrakat och nyfärgat. Den här frisyren är bra för min rehab på flera sätt.
1) kräver nästan ingen schamponering vilket ger mig mer tid till att träna knät.
2) Jag kan omöjligt vara låg i den här frisyren. Det är en glad frisyr, det passar liksom inte att gå runt och deppa i den.
3)När jag kan springa kommer jag vara snabb eftersom det är minimalt med vindmotstånd på sidorna.
4)Det är en offensiv frisyr. När jag kommer tillbaka till planen kommer jag ha en offensiv och kreativ stil.

Kommentarer
Postat av: E

Hade detta varit FB så hade jag tryckt på "gilla" här. Speciellt för punkt 4 :-)

2010-07-01 @ 19:07:21
Postat av: Lisa

Hej E! japp , mycket att leva upp till:-)

2010-07-01 @ 19:19:53
Postat av: Camilla

Åh du passar verkligen skit bra i den frillan Eken.

Jennie är ganska bra ändå... :)

2010-07-02 @ 00:23:48
Postat av: jennie

Asballt! Sen när du ska spela match igen borde du stajla det så att det ser ut som att håret på toppen av huvudet liksom står snett bakåt, då kommer alla bli skitimpade och bara "shit, snabbaste tjejen i världen liksom!"

2010-07-02 @ 10:49:17
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0