transfer





Ledsen for dalig uppdatering!

Resan fran manilla till koh lanta gick smidigt. Eller smidigt ar kanske inte ratt ord men dem gick bra. Tog nastan en hel dag med mellanlandningar. Per och jag hade nastan 4 timmar timmar i bangkok och jag var hungrig forsta 45 minutrarna av dessa fyra timmar vilket innebar att jag var inte otrevlig men kanske inte heller toppnotering av humor. Jag var som en liten tickande bomb som exploderade big time nar jag insag att jag hade dragit oss till fel stalle for transfer. Forsta reaktionen nar jag insag att jag smasprungit at fel hall var:

-"men faaan varfor stoppade du mig inte? om du var saker pa att det var fel och att du hade ratt?"


och Per svarade att det inte var sa latt eftersom jag sprang 5 meter framfor och var helt overtygad om att jag hade ratt. Da tankte jag  men sa inte hogt att han visste val att jag var hungrig och han vet val att nar jag ar hungrig sa far jag tunnelseende och springer hellre fort an ratt, vet han inte det efter 5 ar? fan. Sen nar hela nederlaget liksom kom over mig och det inte fanns ngn mening med att kampa emot ens i huvet sa foll jag tillbaka i den gamla klassiska offerrollen " Jag klarar inte det har nu, jag maste ha mat, jag kommer inte klara mig hela vagen tillbaka till transfer utan mat.\

Till slut hamnade vi ratt, jag fick mat och tryckte i mig en muffins innan maten for att visa per hur hungrig jag var och for att visa att han verkligen VERKLIGEN borde ha forstatt detta nar jag sprang at fel hall med oss.

Efter maten var det tva timmar kvar varav jag och Per spenderade 1,5 med att diskutera koordination och traningsupplagg och borja smatjafsa om (i 1,5h) ifall man kunde genomfora ett rent koordinationspass eller om det skulle goras i kombination med styrkepasset eller konditionspasset. Till slut blev vi hmpf.. enade...eller ngt liknande enade och 12 timmar efter det att vi steg upp i manilla landade vi pa krabi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0