flytten fortsätter..

Idag lovade per mig 30 min passningar på valhalla om jag kämpade på med flytten så det gjorde jag. Vi körde några lådor och ett gäng tavlor. Glädjen var stor när jag fick upp lådan med mina och pers gamla fotbollströjor. Tror vi har 50-60 fotbollströjor, allt från Per första lilla pytte varbergs tröja till en alldeles för stor japansk klubblagströja och sen verkligen ALLT däremellan. Grymt kul och en massa; "åå, den här gamla klinsman" sen berättar man en ointressant historia om hur det gick till när man fick eller köpte just den tröjan..sen kom vi på , nästan tillsammans, att vi ska ha fotbollströjorna upphängda på galgar i förråd/garderobrummet där vi från början hade tänkt ha vintejackor. Så nu hänger de där alla tröjorna, i nationalitetordning och i storleksordning. Eller alla hänger inte, de flesta ligger på golvet utspridda i små högar men det är för att vi inte hade tillräckligt med galgar. De italienska och spanska hänger iaf uppe, så fantastiskt fint.

Kommentarer
Postat av: Superblogs

Vill du ha fler besökare till din blogg? bli då medlem på superblogg och registrera din blogg i topplistan...

2010-12-07 @ 15:55:34
URL: http://superblogs.topplista.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0