bloggen är kittet that keeps it together

insåg inatt när jag sov att bloggandet har en roll i mitt liv som jag helt har missat: den gamla klassiska struktur och reflektionsrollen. När jag bloggar så gå jag automatiskt igenom min dag, vad jag ska göra och vad jag har gjort och jag tar mig lite tid till att reflektera runt dessa saker. Om man är som jag är ibland, hyfsat ostruktuerad så e´det är jädra viktig roll. Bloggandet har blivit mitt sätt att hålla ordning på tankarna i huvet. Jag vet inte om det här är sjukt överanalyserat, antagligen men det är så det känns just nu. Eftersom jag inte har bloggat på ett par dagar så springer tankarna och strukturerna runt som ett gäng femåringar på speed däruppe meaning jag kan inte säga med Bestämdhet att just den här analysen och tanken har kommit rätt men det kan vara så. Kan mycket väl vara så. För just nu känns allt, både tankar och praktiska prylar ruggigt ostrukturerade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0